Jalan Keliling Dunia!

Mendaki Gunung!

SUBALI 2015 | Surabaya to Bali, Indonesia. Day 6

Klik untuk MAP DAY 6
Rajah diatas adalah rujukan pantas perjalanan selama 6 hari. Sila tekan Day 1 - 6 untuk lebih lanjut


As Salam semua,

Hari ini adalah hari yang terakhir di Bali. Terasa sedih pula ..

Kami breakfast di Hotel, ibu buatkan kopi yang special untuk saya. Keakraban kami terasa. Saya ini cuma manusia biasa, tinggallah di mana-mana pun, pasti ada org sygkan sy .. hahaha .. tp itulah realiti nya

Breakfast
Saya rakam dan snap gambar ibu sembahyang. Cara susunan jarinya sangat cantik semasa bersembahyang. Banyak juga saya bertanya mengenai tuhan, ada resam, air dan peralatan sembahyang serta dewa yang ada pada rumah/hotel tersebut.

Ibu/Bapak nak sembahyang setiap waktu pagi
Kamudian, kami minta izin untuk ke Kuta Beach

Salah satu aktiviti di Kuta Beach 

Aktiviti di Kuta Beach
Pada sebelah t/harinya, kami pun berangkat ke airport.

Semasa di dalam flight, saya menangis sepanjang perjalanan kerana kerinduan. Saya dengan member naik flight yang berlainan, cuma beza antara kami cuma 1 jam sahaja. Hati saya tersentuh dengan ciptaan tuhan di bumi Indonesia. 

Bila bgtau member sy yg sy menangis, .. apa jawapan dia?

Ingat g umrah ke?

Hmmmmm ... pedas!

Catatan SUBALI 2015 TOUR :

No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib