Jalan Keliling Dunia!

Mendaki Gunung!

PENANGtravel

Taman Rimba, Teluk Bahang, Penang

SJ 4000 (Clone) : Tak sesuai untuk kanak-kanak

Map ke Taman Rimba Teluk Bahang, Penang

Tiket Masuk : Free

As Salam,

Taman Rimba, Teluk Bahang Penang merupakan tempat yang sangat menarik. Agak teruja juga saya sebagai orang luar datang ke Penang, .. ada Lata yang nampak sangat bersih airnya. Kalu ko orang excited nak tau lokasi Taman ini, boleh klik Google Map yang saya dah link kan di atas.

Kolam yang disediakan untuk mandi terbahagi kepada beberapa peringkat, bermula daripada peringkat kanak2x sehinggalah ke peringkat dewasa.

Ini adalah view kolam kanak2x sebelah bawah :

SJ 4000 (Clone) : Turun slow2x .. sejuk bangat!!

SJ 4000 (Clone) : Selfie lagi

SJ 4000 (Clone) : Danish dah aras perut

SJ 4000 (Clone) : Ada banyak batu .. so kene hati2x

SJ 4000 (Clone) : Danish yg suka di ambil gambar

SJ 4000 (Clone) : Merentasi jambatan dan menuju kolam tengah. Juga sesuai untuk kanak-kanak
Ini adalah pula adalah view kolam kanak2x bahagian tengah, lagi ramai kanak-kanak mandi manda sambil di awasai ibu bapa masing-masing :
SJ 4000 (Clone) : Kolam tengah lagi ramai orang .. lebih lebar dan luas

SJ 4000 (Clone) : Seronok bermain air mereka semua

SJ 4000 (Clone) : Ada yang excited dengan video

SJ 4000 (Clone) : Berduyun-duyun ingin di ambil gambar
Ini adalah view kolam untuk mereka yang lebih remaja. Agak dalam dan tidak sesuai untuk Danish. Nanti mati lemas .. hahaha
SJ 4000 (Clone) : Ini kolam dewasa

SJ 4000 (Clone) : Tak sesuai untuk kanak-kanak
SJ 4000 (Clone) : Selfie kat kolam dewasa tadi

SJ 4000 (Clone) : Danish yang agak pemalu untuk bergaul dengan orang baru

SJ 4000 (Clone) : Suka bertepek dengan saya je setiap masa
Saya mandi bersama dengan Danish selama 4 jam kat sini. Saya dah sejuk membeku .. tp dia .. hmmm .. masih tak puas2x ..

Sekian sedikit coretan saya, ..


No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib